قالب کنج پخدار مدولار ؛ جهت اتصال دو قالب مدولار عمود بر هم از کنج های مدولار  پخدار استفاده می شود. کنج های مدولار پخدار  از لحاظ سازه ای مانند قالبهای مدولار عمل میکنند و قابلیتها کاربردها و مشخصات اشاره شده در رابطه با قالبهای مدولار» در مورد کنج ها صادق است. به عبارت دیگر کنج های مدولار با توجه به تسمه های پانچ شده اطراف خود میتوانند در اندازه ها و ارتفاع های مختلف همراه با پانل های مدولار مورد استفاده قرار گیرند .

تولید قالب کنج پخدار مدولار تولید قالب کنج بیرونی

کنج بیرونی پخدار

کنج بیرونی جهت اتصال دو قالب عمود بر هم به کار میرود و همان طور که از نام آن پیداست قسمتهای بیرونی گوشه های بیرونی سطح بتن را تحت پوشش خود قرار میدهد. اصولاً کنج های بیرونی را فقط برای قالب بندی سطح خارجی تعبیه نموده و اغلب جهت ستون ها و محل اتصال قالب کف تیر» به آویز تیر و نیز گوشه خارجی دیوارها به کار میرود. شکل (۲-۲۳) ابعاد این کنج ها معمولای ۵×۵ و ۱۰×۱۰ سانتی متر میباشد. در کنج های بیرونی پخدار زاویه 90 درجه ایجاد میکنند تا از ایجاد گوشه ی تیز در بتن جلوگیری شود.

کنج داخلی پخدار

کنج داخلی برای استفاده جهت اتصال دو قالب عمود بر هم به کار می رود که قسمت داخلی سطح بتن را پوشش میدهد اصولاً کنج های داخلی تنها برای قالب بندی سطح داخلی بتن طراحی شده اند و کاربرد این کنج ها در گوشه های داخلی دیوار و محل اتصال قالب آویز تیر به دال بتنی و موارد مشابه از این قبیل محدود میشود ابعاد این کنج ها معمولاً ۱۰×۱۰، 15×15، ۲۰×۲۰ سانتیمتر میباشد زاویه کنج داخلی ۹۰ درجه میباشد.